یادداشت تخصصی

گسترش بازار جک پالت به اندازه ۹% نرخ رشد مرکب سالانه

گسترش بازار جك پالت تا سال 2030 به اندازه 9% نرخ رشد مرکب سالانه
عنوان مقاله: Report: Pallet jack market to expand at 9% CAGR through 2030
نویسنده اصلی: MMH Staff
برگردان: عطیه ایزدی (پژوهشگر موسسه مدیریت زنجیره تامین آمادگران)
به سفارش: شرکت دژپاد
تاریخ انتشار: ۲۰ جولای سال ۲۰۲۰ میلادی

 

بازار جهانی جک پالت جایگاه ویژه‌ای دارد و پیش‌بینی می‌شود که به مقدار ۹% نرخ رشد مرکب سالانه (CAGR) در طی دوره پیش‌بینی افزایش یابد. جک‌های پالت اساساً در محل کارخانه یا انبار برای جابجایی مواد استفاده می‌شوند. شیوع COVID-19 تأثیر ناچیزی در تقاضای جک پالت خواهد داشت و پیش‌بینی می‌شود در سال ۲۰۲۰، فروش به میزان ۸۰۰۰ واحد در مقایسه با سال ۲۰۱۹ کاهش یابد. با این حال، از سرگیری عملیات تولید در کشورهای برجسته‌ای مانند چین، ایالات متحده، هند و آلمان می‌تواند رشد بازار جک پالت را در آینده نزدیک افزایش دهد.

طبق مطالعهFact.MR ، تقاضای جهانی جک‌های پالت تا پایان سال ۲۰۳۰ به ارزش ۲۴۲ میلیون دلار خواهد رسید. Fact.MR اخیراً یک مطالعه بازار در مورد بازار جهانی جک‌های پالت منتشر کرده است. این مطالعه ارزیابی دقیق از پویایی کلیدی بازار، از جمله محرک ها، روندها، فرصت‌ها، محدودیت‌ها و اطلاعات دقیق در مورد ساختار بازار جک پالت را ارائه می‌دهد. مطالعه بازار اطلاعات منحصر بفردی در مورد چگونگی رشد بازار جک پالت را در دوره پیش‌بینی ۲۰۲۰-۲۰۳۰ ارائه می‌دهد.

بر اساس این گزارش، جک‌های پالت به دلیل هزینه کمتر در مقایسه با سایر کامیون‌های صنعتی، به گزینه مطلوب شرکت‌های کوچک در سطح جهان تبدیل شده اند. این کامیون‌ها در مراحل اولیه در کارخانه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند و در نتیجه، بخش تولید با تأمین ۶۰٪ از درآمد جهانی، بازار را رهبری می‌کند. از طرف دیگر، به دلیل افزایش نفوذ خریدهای آنلاین، بخش لجستیک نیز در انبارهای خود از جک‌های پالت استفاده می‌کند. در نتیجه، بخش لجستیک با سرعت بالایی در حال رشد است و پیش‌بینی می‌شود از سال ۲۰۲۰ و ۲۰۳۰، ۱۲% CAGR گسترش یابد.

 

کلید واژه‌های مطالعه جهانی بازار جک پالت:
  • انتظار می‌رود که بخش جک‌های پالت برقی، بیش از ۶۰٪ از کل فروش جک پالت در سال ۲۰۲۰ را به خود اختصاص دهد.
  • رقابت نزدیکی در مصرف نهایی بین بخش‌های خودرو و دارویی برای فروش جک پالت در دوره پیش‌بینی وجود خواهد داشت.
  • بخش‌های زیر ۲.۵ تن، بازار جک پالت را رهبری می‌کند و تا پایان سال ۲۰۲۰، ۱۸۰ BPS در سهم بازار خود را بدست خواهد آورد. پیش‌بینی می‌شود اروپا به عنوان یک منطقه برجسته باقی بماند و بیش از ۴۰٪ از سهم بازار جهانی جک پالت را به خود اختصاص دهد.

 

منبع: https://www.logisticsmgmt.com/article/report_pallet_jack_market_to_expand_at_9_cagr_through_2030/lifttrucks

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *