یادداشت تخصصی

چرا اکنون زمان انتخاب حمل LCL است؟

عنوان مقاله: Why Now is the Time to Choose LCL Shipping
نویسنده: Greg Scott
برگردان: عطیه ایزدی (پژوهشگر موسسه مدیریت زنجیره تامین آمادگران)
به سفارش: موسسه مدیریت زنجیره تامین آمادگران
تاریخ انتشار: ۲۰ جولای سال ۲۰۲۰ میلادی

 

حمل‌­و­نقل با باری کمتر از یک کانتینر (LCL) به سرعت در حال تبدیل شدن به یک قابلیت برای خدمات مشاغلی است که در صنعت پیچیده لجستیک جهانی به دنبال کمک هستند. از عدم قطعیت حمل‌­ونقل، ادغام ارائه‌­دهندگان خدمات، پیچیدگی جنگ تجاری، دید ناسازگار، تا حتی همه‌­گیری­‌های جهانی، حمل‌­و­نقل LCL راه‌­حل­‌هایی را برای پیمودن این مسیر فراهم می‌­کند.

با تأثیر COVID-19 در مشاغل سراسر جهان، نیاز به حمل‌­ونقل سریع LCL به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. این امر به ویژه در مورد حمل‌­ونقل تجهیزات محافظ شخصی (PPE) که در ماه­‌های اخیر به سرعت در حال پیشروی است، صادق است.

سطح تخصص مناسب حمل­‌ونقل LCL

اگر شما هم مانند بسیاری از سازمان‌­های دیگر در سراسر جهان هستید، تلاش می‌­کنید تا عملکرد کسب­‌و­کار خود و لجستیک را به صورت همزمان تنظیم کنید. اعتماد به متخصصان زنجیره تأمین برای کمک می‌­تواند تجربه و تخصصی را برای شما به ارمغان بیاورد که در غیر این صورت به آن­‌ها دسترسی نخواهید داشت. به خاطر داشته باشید که ارائه­‌دهندگان خدمات که محصول LCL خود را اداره می‌­کنند، اغلب گزینه‌­های قابل اطمینان‌­تر و انعطاف‌­پذیرتری ارائه می­‌دهند.

تیم خبره ما در C.H. Robinson در صدر این تغییرات بازار است که به مشتریان ما کمک می‌­کند تا در اسرع وقت خود را مطابقت بدهند. تنها در اوایل ماه مارس، ما دوازده محموله LCL سریع از آسیا را تحویل گرفتیم و با ۲۲ بندر مبدأ از ۱۰ کشور مبدأ کار کردیم تا مشتریان خود را به هر آنچه نیاز داشتند برسانیم.

چه باری برای حمل‌ونقل LCL واجد شرایط است؟

به طور معمول، حداقل مقدار کالایی که از طریق خدمات LCL با هزینه مناسب قابل جابجایی هستند، ۵۰۰ کیلوگرم است. همانطور که انتظار می‌­رود، سرویس سریع LCL از خدمات سنتی اقیانوس سریع‌تر است، اما هنوز از حمل‌ونقل هوایی بیشتر طول می­‌کشد. تنها باری که می­‌تواند زمان حمل‌ونقل اضافی را به خود اختصاص دهد، مناسب برای حمل­‌ونقل سریع LCL است.

حمل­‌ونقل LCL در مقابل کانتینر با بار کامل (FCL) یا حمل­‌ونقل هوایی

در ادامه بهترین مزایایی که باید در هنگام بررسی صحت حمل­‌ونقل LCL برای سازمانتان در نظر بگیرید، بیان شده است:

  1. کاهش هزینه‌­ها

بارزترین هزینه صرفه­‌جویی در حمل­‌ونقل LCL در مقایسه با حمل‌­ونقل هوایی است. برای سازمان‌­هایی که می­‌توانند مدت زمان حمل‌­ونقل را تا حدودی طولانی تنظیم کنند، استراتژی مناسب LCL می‌تواند تا ۷۵٪ از هزینه‌های حمل­‌و­نقل هوایی امروز را پس‌­انداز کند.

و از آنجا که شما فقط برای فضایی که استفاده می‌­کنید هزینه پرداخت می‌­کنید، خدمات LCL حتی می‌­تواند نسبت به حمل‌ونقل‌­های کم‌مصرف FCL کاهش بیشتری نشان دهد. حمل‌­و­نقل LCL حتی با استفاده از محموله‌­های در گردش مانند “موجودی در گردش” می­‌تواند به کاهش هزینه­‌های انبار و موجودی کمک کند، که به نوبه خود موجب کاهش هزینه تعرفه شما در هر حمل­‌ونقل نیز می‌­شود.

  1. زمان حمل‌­و­نقل قابل اطمینان

ارائه‌دهندگان خدمات، مانند C.H. Robinson، که کانتینر  LCL خود را مدیریت می‌­کنند، می­‌توانند کشتیرانی قابل اطمینان و ثابت را ارائه دهند. این امر باعث می‌­شود عبور و مرورهای قابل اطمینان در اقیانوس و بندر انجام شود.

با اطمینان بالایی که ارائه­‌دهنده LCL در اختیار شما قرار می­‌دهد می­‌توانید در مبدأ، تولید خود را برنامه‌­ریزی کنید به گونه‌­ای که به زمان‌بندی LCL وارد شوید و در نهایت از تحویل­‌های به موقع در مقصد خود استفاده کنید تا مواد از طریق تولید، خطوط مونتاژ و قفسه­‌های فروشگاه حرکت کنند.

  1. گزینه‌های حمل­‌و­نقل و انعطاف­‌پذیری

حمل­‌ونقل سریع LCL با راه­‌حل‌­های مناسب ترکیب می­‌شود و انعطاف‌­پذیری مورد نیاز شما برای مواجه شدن با زمان عبور فراهم می­‌کند. به عنوان مثال، اگر محصولی در حین حمل‌­و­نقل افزایش تقاضا را تجربه کند، برای تحویل سریع می­‌توانند مسریابی مجدد شوند. مسیریابی LCL و گزینه‌های هزینه بر اساس زمان حمل­‌و­نقل، هزینه یا ترکیب بهینه هر دو که مهم‌ترین مسائل برای تجارت شما هستند ارائه می‌­شود.

حمل­‌ونقل LCL به عنوان مزیت رقابتی

تأسیس یک شبکه بزرگ در آمریکای شمالی، اروپا و در سراسر جهان، مزایای بسیاری را برای حمل­‌ونقل LCL به همراه دارد که قابلیت دید، مدیریت کردن، زمان تحویل و امکان کنترل کالاها در تمام مراحل حمل­‌ونقل تنها تعداد معدودی از آن­‌ها هستند.

در حالی که بسیاری از افراد در ابتدا به حمل­‌و­نقل LCL به عنوان خدماتی بین آسیا و آمریکای شمالی فکر می­‌کنند، با وجود ارائه‌دهنده مناسب، مشاغل در اروپا نیز می­‌توانند از حمل‌­ونقل استراتژیک LCL بهره­‌مند شوند.

خدمات LCL C.H. Robinson شامل تجمیع هفتگی از میلان، ایتالیا، تا آمریکای شمالی، با پوشش گسترده مقصد در سراسر کشور است. علاوه بر این C.H. Robinson یک سری قابلیت­‌های سریع با تجمیع هفتگی به آمریکای شمالی از انگلستان، هامبورگ، آنور، پراگ و Le Havre با پوشش گسترده مقصد در کل ایالات متحده دارد.

در C.H. Robinson، مقیاس جهانی و متخصصان LCL تخصیص داده شده، به ما کمک می­‌کنند تا کنترل صحیحی بر ادغام و خدمات LCL داشته باشیم. به عنوان یکی از بزرگترین واسطه‌­های گمرکی در ایالات متحده و با قابلیت بیمه بار انواع ریسک­‌ها مانند ریسک­‌های مالی، ضررفیزیکی یا خسارت وارده شدن به کالاهای شما که در حال عبور و مرور است، ما با شما کار خواهیم کرد تا نیازهای شما را شناسایی کرده و راه­‌حلی را برای آ­ن‌­ها تهیه کنیم. هزینه‌­های پایین‌­تر، موجب حمل­‌ونقل قابل اعتماد خواهد شد که شما را به اهدافتان نزدیک می‌­کند.

منبع: https://www.chrobinson.com/blog/why-now-is-the-time-to-choose-lcl-shipping

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *