یادداشت تخصصی

فروشگاه Container: هزینه‌های ۳PL “بسیار تأثیرگذارتر” از حد انتظار است

The Container Store 3PL surcharges 'much more impactful' than expected

عنوان اصلی مقاله:
The Container Store 3PL surcharges ‘much more impactful’ than expected

نویسنده:
Matt Leonard

برگردان: سحر متین‌فرد
پژوهشگر موسسه مدیریت زنجیره تأمین آمادگران

به سفارش: موسسه مدیریت زنجیره تامین آمادگران

تاریخ انتشار:
۵ فوریه سال ۲۰۲۱ میلادی

  • Melissa Reiff، رئیس هیئت مدیره، روز سه‌شنبه درباره درآمد شرکت گفت: فروشگاه Container با افزایش ۹۸٪ فروش آنلاین، سود ناخالص خود را با افزایش قیمت حمل، دو درصد افزایش داد.
  • برخی از هزینه‌های افزایش یافته حمل‌ونقل خرده‌فروش در نتیجه افزایش فروش آنلاین بود که با توجه به حساب‌های مالی شرکت، تحت تأثیر هزینه‌های اضافه شده توسط ارائه‌دهندگان لجستیک طرف سوم (۳PL) قرار می‌گیرد.
  • مدیر ارشد مالی Jeff Miller گفت: ما مطمئناً شاهد مخالفت‌هایی در ارتباط با میزان بالای فروش آنلاین بودیم که هزینه‌های حمل‌ونقل بیشتری را از آنچه که در ابتدا انتظار داشتیم متحمل می‌شود.” و جریمه‌هایی که متحمل می‌شویم بسیار بیشتر ازحدی که ما انتظار داشتیم تاثیرگذار بود.

درآمد فروشگاه Container تاکید بر این واقعیت دارد که استفاده از ترکیبی از فروش الکترونیکی، با افزایش تقاضا حمل‌ونقل و لجستیک، حمل‌کنندگان را تحت فشار قرار می‌ده. آن‌ها برای مدیریت ظرفیت محدودشان، از هزینه‌های اضافی استفاده می‌کنند و و بر فشار مالی که این هزینه‌های اضافی می‌تواند به حمل‌ونقل وارد کند تاکید دارند.

Miller گفت: ما [فشار حمل بار] را هم در هزینه حمل‌ونقل و هم در هزینه حمل کالاهای خود می‌بینیم. فروشگاه Container نگفت که از چه ارائه دهندگان خدمات لجستیکی استفاده می‌کند؛ اما جریمه‌ای که در سه ماه آخر سال اعمال شد، توسط FedEx در جولای گذشته به عنوان “حالت نرمال جدید” شناخته شد. هزینه‌های اضافی جدیدی که FedEx ماه گذشته اعلام کرد بر مشتریانی که بیش از ۳۰.۰۰۰ بسته از ۳ ژانویه تا ۳۱ ژانویه حمل کرده‌اند تأثیر می‌گذارد. UPS نیز هزینه‌های مشابهی را اعمال کرده است.

Reiff گفت: پویایی گسترده‌ای به صورت نرخ کرایه حمل بالاتر و هزینه‌های کانتینر، ازدحام بنادر و تأخیرهای مربوط به صنعت حمل‌ونقل وجود دارد و ما و دیگران از آن استفاده می‌کنیم،

 ازدحام در بنادر ساحل غربی منجر به زمان تحویل طولانی‌تری برای حمل‌کنندگان در انتظار سفارش شده است، زیرا کشتی‌ها مجبورند لنگر بیاندازند و در اسکله منتظر بمانند. Miller گفت: “ما همچنین شرایطی را تجربه می‌کنیم که مشتریان ممکن است برای تهیه محصول خاصی مراجعه کنند اما به دلیل اختلال محصول مورد نظر آن‌ها موجود نباشد و آنها محصول دیگری را انتخاب کنند.”

مدیران فروشگاه Container گفتند که این شرکت در نتیجه راه‌اندازی دومین مرکز توزیع خود، کارآیی‌های زنجیره تأمین را در سرعت تحویل به مشتریان دیده است.

Reiff سال گذشته گفت: “به طور کلی، ما انتظار داریم حدود ۶۰٪ از سفارشات فروشگاه‌ها و مشتریان را از مرکز توزیع Dallas و حدود ۴۰٪ را از مرکز توزیع Aberdeen برآورده کنیم.” و از منظر عملیاتی، ظرفیت را برای انجام سفارشات آنلاین بیشتر کنیم.

 

منبع: https://www.supplychaindive.com/news/container-store-freight-shipping-surcharges-3pl-surcharges

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *