یادداشت تخصصی

باربری‌ها برای کنترل حجم افزوده، به ناوگان منطقه‌ای روی می‌آورند

عنوان مقاله: Shippers turn to regional carriers to handle increased volume
نویسنده: Matt Leonard
برگردان: ملیکا موسوی (پژوهشگر موسسه مدیریت زنجیره تامین آمادگران)
به سفارش: موسسه مدیریت زنجیره تأمین آمادگران
تاریخ انتشار: سال ۲۰۲۰ میلادی

 

به گفته کارشناسان لجستیک و داده‌های انتقال، کارفرمایان حمل‌ونقل از حاملان منطقه‌ای برای افزایش حجم استفاده می‌کنند زیرا شرکت‌‌های خدمات پست آمریکایی FedEx، USPS و UPS به دلیل فشار زیاد در حجم، محدودیت ظرفیت را تجربه کرده‌اند. به‌طور متوسط ۱۷ درصد از حجم خرده‌فروشی در هفت ماه اول سال به حاملان منطقه تخصیص‌یافته است، درحالی‌که در سال ۲۰۱۹، ۳.۸ درصد و در سال ۲۰۱۸، ۶.۲ درصد بوده است. این امر در طول سال به‌طور فزاینده‌ای متداول شده است و ۲۴٪ از حجم سفر در ماه جولای با حامل‌های منطقه‌ای انجام می‌شود. باربری‌ها از FedEx، UPS و USPS دست نمی‌کشند. در عوض، آن‌ها طبق گفته‌های Satish Jindel، رئیس شرکت ShipMatrix، از حامل‌های منطقه‌ای برای تأمین نیازهای حمل‌ونقل استفاده می‌کنند.

 

 

با توجه به اینکه خدمات UPS، FedEx و USPS به‌طور فزاینده‌ای افزایش‌یافته‌اند، باربری‌ها به حاملان منطقه‌ای تغییر می‌کنند. هر سه شرکت حامل اخیراً افزایش قیمت را اعلام کرده‌اند. USPS، تازه‌ترین اعلامیه افزایش قیمت برای بسته‌های تجاری را با استناد به “افزایش هزینه‌ها و افزایش تقاضا” را برای تحویل بسته‌های تجارت الکترونیکی به دلیل بیماری همه‌گیر کرونا از ۱۸ اکتبر تا ۲۷ دسامبر به اجرا درخواهد آورد. FedEx ماه گذشته پیشنهاد کرد که مشتریان انتظار دارند افزایش بها ادامه یابد.

Brie Carere، رئیس بازاریابی و ارتباطاتFedEx ، ماه گذشته گفت: “این بخشی از شرایط جدید است و فقط برای این سال مالی نخواهد بود و من پیش‌بینی می‌کنم که مشتریان برای پیشرفت در ماه‌های نوامبر و دسامبر هزینه‌های بیشتری بپردازند و فکر می‌کنم این‌یک تغییر ساختاری در بازار باشد.”

جیندل گفت اگر حمل‌کننده‌ها به دلیل هزینه‌های اضافی از نظر مالی در مضیقه باشند، احتمالاً می‌توانند راه‌هایی برای ترکیب محموله‌ها و کاهش هزینه‌ها یا کاهش هزینه بسته‌بندی پیدا کنند. وی گفت: “هر حامل با هوشمندی این توانایی را دارد که از ۷٪ تا ۱۲٪ یا حتی بیشتر در هر مکانی صرفه‌جویی کند.”

یک استراتژی می‌تواند تقسیم حجم بین UPS و یک شرکت حمل‌ونقل منطقه‌ای باشد، زیرا اضافه‌بار UPS برای ارسال‌کننده‌هایی که حداقل ۲۵،۰۰۰ بسته در هفته ارسال می‌کنند اعمال می‌شود.

ریچارد ام. متزلر، مدیرعامل (LSO (Lone Star Overnight، هفته گذشته در یادداشتی به مشتریان گفت: “LSO نیز به دلیل ویروس کرونا از حمل‌ونقل تجارت الکترونیکی افزایش قابل‌توجهی در حجم داشته است. شرکت تحویل بسته‌های منطقه‌ای در تگزاس مستقر است و در سرتاسر ایالات‌متحده آمریکا در جنوب غربی فعالیت می‌کند. ما همچنین شاهد افزایش مشتریان FedEx و UPS بودیم که حجم آن‌ها محصورشده است یا قابلیت اطمینان خدمات آن‌ها پایین است.”

بر اساس آخرین شماره‌های ShipMatrix، در ماه جولای عملکرد FedEx به ۹۱.۶٪، UPS به ۹۴٪ و USPS به ۹۱.۵٪ کاهش یافت.

برایان نیومن مدیرعامل شرکت UPS در ماه گذشته گفت: “حجم به میزان اوج خود، به سطح ماه می و ژوئن و به‌طور قابل‌توجهی بالاتر از ماه آوریل نزدیک شده است. این افزایش، محدودیت‌هایی در شبکه و برخی افت‌های منطقه‌ای در سطح خدمات ایجاد کرده است.”

جیندل گفت: ” در حال حاضر، همه چشم‌ها به USPS توجه دارند زیرا در مرکز بحث سیاسی شامل رأی‌گیری از طریق پست الکترونیکی و یک رئیس‌کل اداره پست جدید قرار دارد. اما عملکرد به‌موقع آژانس در دو هفته اول اوت با ۹۳.۸ درصد بهبودیافته است. “

وی گفت: “هنگامی‌که با افزایش شدیدی در حجم مواجه می‌شوید و مجبور به انطباق و ایجاد تغییراتی شدید و در سیستم خود هستید، پس از انجام کار به مدت یک ماه، دو ماه، سه ماه، بیش‌ازحد معمول می‌شود و شما با آن سازگار می‌شوید، ” وی در ادامه افزود ” تصور می‌کنم به‌طور مشابه، UPS و FedEx احتمالاً پیشرفت خواهند کرد.”

 

منبع: https://www.supplychaindive.com/news/shippers-regional-carriers-peak-fedex-ups-usps

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *