یادداشت تخصصی

تشکیل اتحادی برای آینده زنجیره تأمین دیجیتال

عنوان مقاله: Microsoft and C.H. Robinson form alliance for the future of the digital supply chain
نویسندگان: Mike Neill  & Chris O’Brien
برگردان: ملیکا موسوی (پژوهشگر موسسه مدیریت زنجیره تامین آمادگران)
به سفارش: موسسه مدیریت زنجیره تامین آمادگران
تاریخ انتشار: ۱۴ جولای سال ۲۰۲۰ میلادی

 

همچنان که فناوری به سازگاری خود ادامه می‌دهد، زنجیره تأمین نیز همین روند را دنبال می‌کند. این چالش‌ها نیاز به راه‌حل‌هایی دارد که ریشه آن در فناوری نوآورانه است و بیشتر بر نیاز به لجستیک و داده‌های زمان واقعی در مقیاس جهانی تأکید می‌کند. براساس گزارشی که اخیراً توسط مک کینزی و شرکت ارائه شده است، موفقیت شرکت‌­ها به توانایی آن‌­ها در هدایت محیط فعلی بی‌ثبات تجارت باز می‌گردد، به این معنی که آن‌ها باید به زنجیره تأمین نوآورانه و فناوری محور اعتماد کنند. از آنجا که ما آینده فناوری را در صنعت هدایت می‌کنیم، ارائه مزیت رقابتی مداوم برای مشتریان بسیار حیاتی است.

به همین دلیل ما از اتحاد ما با مایکروسافت هیجان‌زده هستیم. برای پاسخگویی به خواسته‌های زنجیره تأمین در حال تحول، ما با پیوستن به مایکروسافت در زنجیره­‌های تأمین آینده پیشگام هستیم. اجرای موفقیت‌آمیز رابینسون از Navisphere، سیستم مدیریت حمل‌ونقل چندجانبه آن، در سراسر زنجیره تأمین جهانی مایکروسافت، قابلیت اطمینان، بهره‌وری و قابلیت مشاهده و کنترل لحظه‌ای تمام موجودی چه در حال سکون چه حرکت را، در هر نقطه از جهان به صنعت مایکروسافت عرضه می‌کند.

مشارکت با سایر شرکت­‌های موفق و کالاهای برترشان برای مشتریان و شرکت­‌های ما ایجاد ارزش می‌کند و ما به طور مستمر به دنبال ارتقای فن‌آوری خود هستیم که توسط متخصصین زنجیره تأمین ارئه شده است. از طریق پلتفرم مایکروسافت اَژور که یک پلتفرم رایانش ابری مایکروسافت است، مقیاس‌پذیری نامحدود، امنیت برتر داده‌ها و افزایش سرعت اجرای برنامه‌ها را کسب می­‌کنیم، همچنین تعهد خود را نسبت به کارآیی‌­های مبتنی بر فناوری بیشتر نشان داده و نتایج واقعی را ارائه می‌دهیم که بر پیشروی زنجیره تأمین ما به سمت فناوری، مشتریان و شرکت­‌های ما تأثیر می‌گذارد.

فناوری ما به رفع نیازهای متغیر زنجیره تأمین جهانی در حال تحول کمک می‌کند. به عنوان مثال، به عنوان بخشی از این همکاری، ما در حال یکپارچگی دستگاه‌های نظارت IoT هستیم که دما، شوک، شیب، رطوبت، نور و فشار در محموله‌ها را اندازه‌گیری می‌کند. این یکپارچگی امکان مشاهده‌­ی لحظه‌ای محموله‌ها را از زمان حرکت از کارخانه به سمت مراکز توزیع و نهایتاً میلیون‌ها مشتری فراهم می‌کند.

ما همیشه متعهد به ایجاد کارایی­‌هایی هستیم که راه‌حل‌های منحصر به فردی برای زنجیره تأمین ارائه می‌دهند.

سازگاری لحظه‌ای برای تأمین خواسته‌های زنجیره‌ای و ارائه راه‌حل‌های نوآورانه به مشتریان و شرکت‌های ما، ضمن استفاده از مسیر فناوری، برای بقا در زنجیره­‌های تأمین همیشه در حال تحول مهم است. اتحاد ما با مایکروسافت دقیقاً تحقق همین امر است.

از آنجا که سرعت تحولات صنعت در یک مقطع حساس می‌باشد، تعهد بی‌بدیل ما به راه‌حل‌های پیشبرد فناوری و ادامه سرمایه‌گذاری در فناوری برای خدمت بهتر به مشتریان، یک مزیت رقابتی به‌حساب می‌آید که همه مشتریان ما می‌توانند به آن اعتماد کنند.

 

منبع: https://www.chrobinson.com/blog/microsoft-and-c-h-robinson-form-alliance-for-the-future-of-the-digital-supply-chain

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *