یادداشت تخصصی

اعطای رتبه اول مدیریت زنجیره تأمین به دانشگاه آرکانزاس

Gartner Gives First-Place Supply Chain Management Ranking to University of Arkansas
عنوان مقاله: Gartner Gives First-Place Supply Chain Management Ranking to University of Arkansas
نویسنده: Patrick Burnson
برگردان: ملیکا موسوی (پژوهشگر موسسه مدیریت زنجیره تامین آمادگران)
به سفارش: موسسه مدیریت زنجیره تامین آمادگران
زمان انتشار: سال ۲۰۲۰ میلادی

 

برنامه مدیریت زنجیره تامین دانشجویان لیسانس در دانشکده بازرگانی سام م. والتون (Sam M. Walton) در دانشگاه آرکانزاس توسط موسسه تحقیقاتی جهانی گارتنر رتبه اول را در آمریکای شمالی کسب کرده ­است.

گارتنر، که شرکت‌­ها و برنامه‌­های دانشگاهی را در صنایع مختلف مورد مطالعه و ارزیابی قرار می‌­دهد، یافته­‌های خود را در مورد برنامه­‌های زنجیره تأمین هر دو سال یکبار منتشر می‌­کند. برنامه آرکانزاس با یک صعود ۱۴ رتبه­‌ای از زمان رتبه­‌بندی قبلی گارتنر در سال ۲۰۱۸، در ۲۵ رتبه‌­ی برتر گارتنر قرار گرفت.

برایان فوگات استاد بخش مدیریت زنجیره تامین دانشگاه آرکانزاس گفت: اداره مدیریت زنجیره تأمین نسبتاً جوان باقی مانده است و دیدن این نوع شناخت فوق­‌العاده است. آرکانزاس این بخش را در سال ۲۰۱۱ تحت رهبری متیو ال والر و جان اوزمنت راه‌اندازی کرد و شهرت آن به عنوان یک برنامه عالی رتبه­ رو به رشد است.

والر رئیس فعلی دانشکده بازرگانی سام م. والتون می­گوید: “گارتنر گزارشی بی­طرفانه ارائه می­‌دهد، و این رتبه‌­ی یک، کار برجسته و عالی دانشکده­‌ها، کارمندان و دانشجویان ما را نشان می‌­دهد. این رتبه‌بندی همچنین در سراسر صنعت بسیار حائز اهمیت است، چرا که دانشجویان ما را هنگامی­ که در جستجوی کارآموزی و حرکت به سمت مشاغل می­‌باشند، یاری می­‌کنند.”

رتبه‌بندی‌­ها نشان‌دهنده تعالی در سه حوزه خاص ارزش صنعت، وسعت برنامه‌­ریزی و سایز برنامه‌­ریزی می‌­باشند.

فوگات گفت: “این یک افتخار است که چنین شناختی برجسته کسب کنید.” وی در ادامه افزود: “شمال غربی آرکانزاس با نزدیکی به کلیه شرکت­‌های بزرگ زنجیره تأمین، به یک کانون داغ برای صنعت تبدیل شده است. مهم است که ما با انجام وظیفه­‌ی درست به برتری آن بی­افزاییم.”

مایک اوگل، مدرس، مدیر بازاریابی و مدیریت زنجیره تأمین در دانشگاه ایالتی آپالاچیان به SMCR(سازمان گواهی و مدیران ارشد) گفت که به عنوان یک دانش‌­آموخته آرکانزاس (لیسانس و فوق لیسانس در مهندسی)، از این بابت خوشحال است و به آن­ها باز خواهد­گشت.

سایر ۱۰ مورد برتر در رده‌­بندی گارتنر عبارتند از: دانشگاه راجرز، دانشگاه ایالتی پن، دانشگاه تگزاس در آستین، دانشگاه کارولینای جنوبی، دانشگاه تنسی، دانشگاه آبرن، دانشگاه شمال شرقی، دانشگاه ایالتی میشیگان و فناوری جورجیا.

منبع: https://www.scmr.com/article

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *