یادداشت تخصصی

چگونه چالش end-to-end حمل خرده‌بار (LTL) را حل کنیم؟

چگونه چالش end-to-end حمل خرده‌بار (LTL) را حل کنیم؟

عنوان اصلی مقاله:
An end-to-end solution for less-than-truckload shipments

برگردان: سحر متین‌فرد
پژوهشگر موسسه مدیریت زنجیره تأمین آمادگران

به سفارش: موسسه مدیریت زنجیره تأمین آمادگران

تاریخ انتشار:
۵ اکتبر سال ۲۰۲۰ میلادی

حمل خرده‌بار (LTL) به یک کامیون کامل احتیاج ندارد، اما به درک کاملی از پیچیدگی ترکیب چندین محموله کوچک‌تر برای پر کردن یک کامیون نیاز دارد. ارائه‌دهندگان حمل‌ونقل با این دانش و تجربه می‌توانند کارهای بیشتری برای حمل بار LTL انجام دهند. آن‌ها می‌توانند با ارائه یک راه‌حل حمل‌ونقل مقرون‌ به ‌صرفه و انعطاف‌پذیر، ارزش‌افزوده داشته باشند.

Staxi یک شرکت جهانی است که صندلی‌های چرخ‌دار را برای تسهیلات پزشکی، فرودگاه‌ها و سایر مکان‌های عمومی تولید می‌کند که در آن افرادی که به‌طور موقت بی‌حرکت هستند یا نیاز به کمک در مسافت زیاد دارند، برای حمل‌ونقل در داخل مرکز به کمک نیاز دارند.

 

چالش

طرح حمل‌ونقل استاندارد LTL که Staxi با یک شرکت دیگر طرح کرده بود در حال شکست بود. این شرکت به طرح بهتر و سیستم مناسب‌تری برای صندلی‌های خود نیاز داشت. Staxi به یک ارائه‌دهنده حمل‌ونقل نیاز داشت که متخصص ساده‌سازی پیچیدگی حمل‌ونقل LTL و ایجاد راه‌حل‌هایی برای پاسخگویی به چالش‌های مشتری باشد.

مقادیر کم حمل شده در یک ‌بار، همراه با وزن محصول، صندلی‌های Staxi را به کالایی چالش‌برانگیز برای حمل‌ونقل تبدیل می‌کند. به دلیل مقدار متفاوت صندلی‌های حمل شده در هر بار، معمولاً به یک کامیون کامل نیاز نیست. گاهی اوقات محموله‌ها فقط شامل یک صندلی برای تسهیلات کوچک‌تر مانند کلینیک‌ها هستند. در مواقع دیگر، یک محموله ممکن است شامل ۴۰ صندلی باشد که به تسهیلات پزشکی و فرودگاه بزرگ‌تر تحویل داده می‌شوند. درحالی‌که مشتری‌ها می‌توانند برای نگهداری آسان صندلی‌ها آن‌ها را جمع کنند، اما برای جلوگیری از آسیب رسیدن به آن‌ها، هنگام حمل‌ونقل نمی‌توان آن‌ها را جمع کرد.

Staxi برای توسعه، تولید و تحویل محصولات منحصربه‌فرد خود به مشتریان، به چشم‌انداز بهتری از نیاز داشت.

 

راه‌حل

Staxi، Landstar را به‌عنوان ارائه‌دهنده لجستیک برای حمل‌ونقل LTL برگزید. راه‌حل ساده LTL Landstar با تجزیه ‌و تحلیل جامع حمل بار و اجرای سیستم مدیریت حمل‌ونقل LTL آغاز شد. Landstar با دیدن بهتر بارها و نرخ‌ها و دسترسی به ظرفیت برای هر محموله، بلافاصله در هزینه Staxi صرفه‌جویی کرد. اعضای تیم Staxi بیان کردند که آن‌ها از نظر خدمات و هزینه به سرعت پیشرفت کرده‌اند.

راه حل LTL Landstar به Staxi این قدرت را می‌دهد تا بیاموزد که چگونه حمل بار خود را از نظر اقتصادی مقرون‌به‌صرفه و به‌موقع انجام دهد. طبقه‌بندی بار LTL متفاوت از بار TL است. در دنیای LTL، بار سبک‌تر رده حمل‌ونقل بالاتری دارد و هزینه حمل آن بیشتر است. این شرکت توانست بار را در رده بار LTL پایین‌تری طبقه‌بندی کند که انتظار می‌رود ۱۳-۱۵٪ پس‌انداز داشته باشد.

با استفاده از فناوری TMS، به Staxi اطمینان داد که تیم قیمت‌گذاری دقیق و منصفانه‌ای را ارائه داده است. Staxi می‌گوید محموله‌های مشتری اکنون به‌موقع می‌رسد و اکنون می‌تواند مخارج خود را پیگیری کند، خریدهای خود را بهتر مدیریت کند و هزینه‌ها را بدون توسعه منابع تثبیت کند. هنگامی‌که به یک کامیون کامل نیازی ندارید، Landstar راه‌حل LTL را که برای شما مناسب است پیدا می‌کند. هوشمندی بازار و صنعت Landstar همراه با جزئیات در اجرای ما به ما امکان می‌دهد راه‌حل‌های انعطاف‌پذیر LTL را برای چالش‌های هر مشتری ارائه دهیم و آن‌ها را به جلو پیش ببریم.

 

منبع: https://www.supplychaindive.com/spons/an-end-to-end-solution-for-less-than-truckload-shipments

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *